Slican IPL-256 to hybrydowa centrala telefoniczna, w której zastosowano jednorodną platformę IT wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM. Doskonała jakość i elastyczność stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych nawet do 3999 użytkowników.
Centrale IPL-256 charakteryzują się łatwością konfigurowania i tworzenia systemów, a sieciowanie i integracja jeszcze nigdy nie były tak proste.
INTEGRACJA:
Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i kooperację. Stanowi zestaw intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Dzięki protokołom TAPI serwery Slican współpracują z aplikacją MS Outlook® realizując połączenia „Click&Call”. Integracja pozwala łączyć kontakty i komunikację telefoniczną z pocztą elektroniczną.
SIECIOWANIE:
Sieciowanie central Slican zapewnia między innymi niższe koszty połączeń telefonicznych między oddziałami firmy, wspólną i jednolitą numerację wewnętrzną oraz możliwość rozbudowy systemu w przyszłości. Zarządzanie siecią, wszystkimi urządzeniami i aplikacjami odbywa się z poziomu jednej platformy administracyjnej. Można zsieciować do 15-tu central IPL-256.
KONTROLA KOSZTÓW
Centrala IPL-256 zapewnia pełną kontrolę kosztów połączeń telefonicznych i ułatwia oszczędzanie. Aplikacja BillingMAN oraz funkcjonalność LCR dostarczają informacji post jak i online o generowanych kosztach połączeń. Centrala IPL-256 zoptymalizuje wydatki ponoszone w firmie na telefonię.
ORGANIZACJA PRACY:
Pakiet aplikacji RecordMAN zapewnia firmie profesjonalne nagrywanie i zarządzanie rozmowami telefonicznymi. Korzystanie z telekonferencji pozwoli na jeszcze lepszą organizację pracy w firmie. Infolinie INVENIO zapewnią elastyczną nawigację, która ułatwi dzwoniącym szybkie połączenie z danym działem firmy.