Producent
Cena
-
od
do
Slican NCP to system zunifikowanej komunikacji z szerokim zakresem usług: call center, komunikator, czat, wysyłanie sms-ów, automatyczne generowanie zapowiedzi Text2Speech, nagrywanie rozmów, voice2mail, fax2mail, konferencje i video konferencje, zarządzalne kolejkowanie połączeń i inne. Systemy NCP mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie elementami systemu i usługami w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN oraz wydzielonej tylko dla systemu NCP (INT). Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.
Licencja NCP.CallCenterWaitingCalls-10
10 połączeń oczekujących w kolejkach Call Center
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Licencja NCP.CallCenterWaitingCalls-5
5 połączeń oczekujących w kolejkach Call Center
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Licencja NCP.VoipUserPlus-100
100 abonentów VoIP-plus (Provisioning, BLF, LDAP). Do działania LDAP wymagana dodatkowo lic. MessengerCTI.user.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Licencja NCP.VoipUserPlus-10
10 abonentów VoIP-plus (Provisioning, BLF, LDAP). Do działania LDAP wymagana dodatkowo lic. MessengerCTI.user.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Licencja NCP.VoipUser-1
1 abonent typu: VoIP, CTS.IP, MCTI lub urządzenie AUD.IP, DPH.IP
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny