Producent
Cena
-
od
do
Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican zyskasz wyjątkową łatwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych… właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie! W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center, a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.
- NIE CHCESZ TRACIĆ KLIENTÓW Z POWODU NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ?
- CHCESZ ZBIERAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O SWOICH KLIENTACH I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SWOJEJ FIRMY?
- PROWADZISZ KAMPANIE TELEFONICZNE?
- INTERESUJĄ CIĘ ROZBUDOWANE STATYSTYKI POŁĄCZEŃ?
- CHCESZ ABY NAGRANIA TELEFONICZNE W TWOJEJ FIRMIE BYŁY BEZPIECZNE I DOBRZE ZARZĄDZANE?
- DBASZ O PROFESJONALNY WIZERUNEK SWOJEJ FIRMY?
ZAPRASZAMY
Slican licencja NCP.Base10k.Networking
Sieciowanie centrali NCP z innymi centralami Slican
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Slican licencja NCP.Base10k (100c)
Uruchomienie max 10000 kont, zawiera licencję 100 calls (dla CM-600P)
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Licencja NCP.VoipUserPlus-100
100 abonentów VoIP-plus (Provisioning, BLF, LDAP). Do działania LDAP wymagana dodatkowo lic. MessengerCTI.user.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Slican licencja NCP.Base5k.Networking
Sieciowanie centrali NCP z innymi centralami Slican
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Slican licencja NCP.MessengerCTI.userPlus-100
100 stanowisk MessengerCTI.Desktop oraz Mobile z obsługą VoIP i podglądem obrazu z kamer/WebCTI; protokół CTIP i XML.Calls
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Slican licencja NCP.Base10k.RecordMANserwer
Aplikacja RecordMAN.server do pobierania nagrań z centrali na lokalny komputer
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny