Producent
Cena
Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican zyskasz wyjątkową łatwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych… właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie! W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center, a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.
- NIE CHCESZ TRACIĆ KLIENTÓW Z POWODU NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ?
- CHCESZ ZBIERAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O SWOICH KLIENTACH I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SWOJEJ FIRMY?
- PROWADZISZ KAMPANIE TELEFONICZNE?
- INTERESUJĄ CIĘ ROZBUDOWANE STATYSTYKI POŁĄCZEŃ?
- CHCESZ ABY NAGRANIA TELEFONICZNE W TWOJEJ FIRMIE BYŁY BEZPIECZNE I DOBRZE ZARZĄDZANE?
- DBASZ O PROFESJONALNY WIZERUNEK SWOJEJ FIRMY?
ZAPRASZAMY
Slican licencja NCP.MessengerCTI.user-100
100 stanowisk MessengerCTI.Desktop/WebCTI; protokół CTIP i XML.Calls
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Slican licencja NCP.CTIuser-100
100 użytkowników CTI (PhoneCTI, WebCTI)
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Slican licencja NCP.CTIconsole-3
3 stanowiska ConsoleCTI
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Slican licencja NCP.Base5k.ServerFTP
Serwer FTP do pobierania nagrań
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Slican licencja NCP.Base5k.RecordMANserwer
Aplikacja RecordMAN.server do pobierania nagrań z centrali na lokalny komputer
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Slican licencja NCP.Base5k.Firmware
Aktualizacja firmware dla Call Manager z licencją NCP.Base5k
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny