Producent
Cena
Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican zyskasz wyjątkową łatwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych… właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie! W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center, a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.
- NIE CHCESZ TRACIĆ KLIENTÓW Z POWODU NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ?
- CHCESZ ZBIERAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O SWOICH KLIENTACH I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SWOJEJ FIRMY?
- PROWADZISZ KAMPANIE TELEFONICZNE?
- INTERESUJĄ CIĘ ROZBUDOWANE STATYSTYKI POŁĄCZEŃ?
- CHCESZ ABY NAGRANIA TELEFONICZNE W TWOJEJ FIRMIE BYŁY BEZPIECZNE I DOBRZE ZARZĄDZANE?
- DBASZ O PROFESJONALNY WIZERUNEK SWOJEJ FIRMY?
ZAPRASZAMY
1 881,90 zł
2 927,40 zł
1 948,32 zł
2 597,76 zł
3 274,26 zł
3 463,68 zł